Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten direct bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plenavita.nl

Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Plenavita zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@plenavita.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bestellen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen
Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
Per mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Bezorgkosten is €6,20 excl btw. Bij een bestelling met een totale hogere waarde van €75,- zijn de verzendkosten gratis.

Neem z.s.m. contact op met ons om eventuele annulering te bespreken.

Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bestellen of neem contact op met onze klantenservice .

Betalen

Je kunt op de volgende manieren betalen:

Overboeking
iDeal
PayPal

Plenavita maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode. In het bestellingsproces kun je de kortingscode toepassen.

Bezorgen

Al onze pakketten worden met PostNL bezorgd mits anders aangegeven.

Levertijden staan veelal vermeld bij de producten waarbij enige marge kan optreden hierin.

De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten.

Mijn account

Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan (links) op “Mijn account” en vervolgens op “Registreren”.

Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op “Registreren”. Je ontvangt ter bevestig een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.

Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op “Wachtwoord vergeten”
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op “Mijn account” en log in.

Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

Klantenservice

Wij zijn bereikbaar tijdens de reguliere openingstijden.

06 44421638

Je kunt contact opnemen met de klantenservice een mail te sturen naar info@plenavita.nl

Heb je een klacht? Stuur een mail naar info@plenavita.nl

Overige

Dit is de website van:

Plenavita

Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.